سنتر تیم بسکتبال شهرداری گرگان شکست این تیم برابر شیمیدر را نا امیدکننده می‌داند و معتقد است مصدومیت باعث خداحافظی کوبی برایانت از بسکتبال است.

رایان ریچاردرز در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی سختی را برابر شیمیدر برگزار کردیم. دیداری که لحظاتی از آن بازیکنان 2 تیم احساساتی بودند و لحظات دیگری، دیسیپلین بر بازی حکمفرما بود. 

وی درباره شکست شهرداری گرگان توضیح داد: نتیجه ناامیدکننده‌ای بود. ما تیم خوبی داریم اما مسافرت‌های سختی داشتیم و همین موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت. به هرحال در مواقعی کنترل بازی را از دست دادیم تا مقابل شیمیدر بازنده شویم. 

بازیکن پست پنج شهرداری گرگان در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره نتایج تیم دانشگاه آزاد که فصل پیش در آن حضور داشتید، چیست؟ گفت: من دوستان خوبی در تیم دانشگاه دارم و بسیار خوشحالم که به ایران برگشتم. اینجا سرزمینی زیباست که مردمی خونگرم و مهربان دارد. برای تیم دانشگاه هم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم. 

ریچاردز درباره خداحافظی کوبی برایانت، فوق‌ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز تصریح کرد: بدون شک کوبی یکی از بهترین‌ شوتینگ‌گاردهای تاریخ بسکتبال جهان است. متاسفانه فصل پیش با مصدومیت شدیدی روبرو شد و گمان می‌کنم این آسیب‌دیدگی برایانت را از بسکتبال گرفت اما او از اسطوره‌های جهان ورزش است که در یادها باقی می‌ماند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار