مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: دانشجویان بسیجی سفیر فرهنگی و پشتوانه توسعه کشور هستند و کسب تخصص و ایده پردازی وظیفه اصلی آنهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  عرب باغی در نشست با اعضای بسیج دانشجویی شهرستان جلفا گفت: این روز نماد حضور اثر گذار دانشجویان در عرصه ملی و بین‌المللی است.

عرب باغی گفت: تولید علم، تربیت نیروی کار آزموده در جهت توسعه فناوری، آماده سازي دانشجویان برای ورود به بازاركار مهم ترين محور فعاليت دانشگاه ها است از اينرو دانشجويان به منزله سفیر فرهنگی دانشگاه در خانواده ها نقشی بی بديل در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه و رشد و شکوفایی کشور ايفا مي كنند.

وی افزود: دانشجویان سرمایه های آینده کشور هستند و می بایست خود را به سلاح علم و ابزار تخصص در رشته تحصیلی خود مسلح کنند چرا که دانشگاه ها به مدد حضور دانشجويان در شمار اثر گذارترين كانون های شكل گيری فرهنگ عمومي هر كشور محسوب مي شوند.

وی در این نشست آمادگی کامل سازمان منطقه آزاد ارس را در استقبال از ایده های نو و مبتکرانه جامعه علمی کشور و منطقه اعلام کرد و گفت : دانشجویان باید از مراکز صنعتی و تحقیقاتی و نمایشگاه های تخصصی بازدید نموده و با آخرین تحولات علمی و صنعتی در حوزه تخصصی خود آشنا شوند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.