معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی از ارتقای عملکرد نهادهای مالی تخصصی برای تولید محصولات دانش‌بنیان خبر داد.

مهدی الیاسی معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ارتقای عملکرد نهادهای مالی تخصصی تولید محصولات دانش‌بنیان از برنامه‌های توسعه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان است که امیدواریم این عملکرد با اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کشور با موفقیت به انجام رسید. 

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر توسعه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان تصریح کرد: ارتقا کارآفرینی و شکل‌گیری و توسعه تجاری سازی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی،‌ ایجاد شفافیت در تعیین میزان تقاضای محصولات دانش‌بنیان و ارزیابی و پایش تولید، سازمان دهی نظام مالی فناوری و نوآوری و توسعه خدمات دانش‌بنیان از دیگر موارد برنامه توسعه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان است.

الیاسی بیان کرد: این برنامه مشتمل بر 11 برنامه و 23 ماده است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند زمینه ساز رشد قابل توجهی در توسعه تولید صادرات محصولات دانش‌بنیان باشد.

معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی عنوان کرد: در اجرای این برنامه و به منظور هماهنگی امور اجرایی و به روز رسانی برنامه‌های توسعه تولید تقاضا و صادرات محصولات دانش‌بنیان تصویب دستور‌العمل‌های مورد نیاز و نظارت بر اجرای آن کارگروه‌های توسعه تولید، تقاضا و صادرات محصولات دانش‌بنیان تشکیل خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار