سمپوزیوم بین المللی علم و کشتی زیر نظر انستیتو کشتی فدراسیون کشتی روزهای 21 و 22 دی ماه و پیش از جام بین المللی تختی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال برگزاری جلسه های برنامه ریزی و سازمان دهی برگزاری دومین سمپوزیوم بین المللی علم و کشتی در ایران و طراحی و انتشار پوستر ویژه و همچنین فراخوان چکیده نگارش ها و مقاله های پژوهشی، انستیتو بین المللی کشتی با جدیت پیگیر اقدام هایی به شرح زیر است:
 
* با هماهنگی کمیته روابط بین الملل فدراسیون کشتی امور مرتبط با کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) در حال پیگیری است.
* با توجه به استقبال پژوهش گران و علاقه مندان به کشتی، تاریخ دریافت مقاله ها تا پایان روز چهارشنبه 18 آذرماه تمدید شد.
* هماهنگی لازم برای آماده شدن سالن همایش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در خیابان شریعتی تهران به عنوان مکان برگزاری سمپوزیوم در تاریخ 21 و 22 دی ماه به عمل آمده است.
* دعوت نامه های مرتبط با روسای دانشکده های تربیت بدنی و دیگر شخصیت های علمی – ورزشی همراه با پوسترهای ویژه سمپوزیوم آماده و در چند روز آینده برای میهمانان فرستاده خواهد شد.
* از تاریخ 22 آذرماه تا پایان روز 5 دی ماه مقاله های دریافتی داوری و گزینش خواهند شد.
* با هماهنگی معاونت محترم فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان 2 نفر نماینده آن وزارتخانه برای عضویت در شورای سیاست گذاری سمپوزیوم معرفی شدند.
لازم به یادآوری است اعضای شورای سیاست گذاری سمپوزیوم عبارتند از  آقایان رسول خادم، حمید بنی تمیم، سید جواد رفوگر، حیدر صادقی، سید عسکر موسوی، هادی حبیبی، محمدرضا فضلی و هادی صمدی.
* همچنین با هماهنگی به عمل آمده اعضای کمیته علمی به شرح زیر معرفی شدند:
دکتر حیدر صادقی، دکتر بهمن میرزایی، دکتر دیوید کوربی (نماینده کمیسیون علمی اتحادیه جهانی)، سید عسکر موسوی و هادی حبیبی
* پس از هماهنگی های نهایی با کمیسیون علمی UWW و داوری و گزینش مقاله های علمی، تقویم و برنامه سمپوزیوم اعلام خواهد شد.
 
فدراسیون کشتی امیدوار است این سمپوزیوم با همکاری و استقبال پرشور علاقه مندان، پیشکسوتان، قهرمانان اهل علم و پژوهش در تقویت و توسعه قابلیت های علمی ورزش ملی و افتخارآفرین کشتی اثربخش باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار