اصفهان؛

چانه صدرا زاهد پور، پزشک و پرستار متهم را روانه بازداشتگاه کرد

در پی شکایت خانواده کودک 5 ساله خمینی شهری از کادر متخلف بیمارستان اشرفی این شهرستان, پزشک و پرستار متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی، بازداشت شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به دنبال مراجعه شاکی به دادستانی شهرستان خمینی شهر، متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا به دستور مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی، راونه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند.

یوسف کریمی معاون دادستان شهرستان خمینی شهر با تاکید براینکه مراجع قضائی این شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد
گفت : در آینده نزدیک، اخبار تکمیلی از اقدامات قضائی و تحقیقات درباره این پرونده در اختیار رسانه ها قرار می گیرد .

جمعه ششم آذر ، پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و بصورت سرپایی و با بخیه، محل جراحت درمان شد اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمانی، پزشک و پرستاردر یک اقدام عجیب تصمیم به باز کردن بخیه های کودک و از درمان وی خودداری می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به اینکه تخلف کادر پزشکی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر بطور جد از سوی این دانشگاه در حال پیگیری است تصریح کرد: در این خصوص منتظر صدور حکم نهایی توسط دادگاه هستیم.

دکتر حمید رضا طلوعی با تاکید بر اینکه در این اتفاق، اصول اخلاقی زیر سئوال رفته و منشور حقوقی بیمار از سوی تیم پزشکی رعایت نشده ، تصریح کرد: پزشک و پرستار دخیل در این اتفاق با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعلیق شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: دانشگاه این دو نفر را به دادگاه رسیدگی به تخلف های درمانی و پزشکی معرفی کرده و منتظر صدور حکم نهایی از سوی این مرجع قضائی است. .

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این مورد از مردم عذرخواهی کرده و قول داده است که مسوول شیفت و افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کند.


انتهای پیام/گ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
جای مهران مدیری با سریال «درحاشیه» واقعا خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خدواند تا اخر عمرت به خاطر این کار هرگز نمی بخشدت مطمئن باش .... دنیا دار مکافاته خدا از حق الناس نمی گذره مطمئن باش امثال دکتر قریب ها بودن که خیلی از مردم می فهمیدن انسانیت یک دکتر چه معنی دارد... تو پزشک نیستی تو یک انسان بی سوادی هستی که نیاز به روانپزشک داری من خیلی گریه کردم و تاسف خوردم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
اگر فامیل ویا بچه خودشان بود این کار را میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
واقعا این دکتر انسانه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
چه كسی میگوید كه گرانی اینجاست؟

دوره ارزانی است!

چه شرافت ارزان

و دروغ از همه چیز ارزانتر

آبرو قیمت یك تكه نان

و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان!

" دکترشریعتی"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
این پزشک بی رحم و پرستار نادان باید بشدت تنبیه شوند انسانیت کلا غورت دادند