در رابطه با نامزد خود این جمله را که "من لیاقت ازدواج با تو را ندارم و خواستگارهای بهتر داری" را جدی بگیرید.

محمدرضا نظامی روانشناس خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از ترفندهای مردان در روابطی که پایان نا مشخصی داشته این است که به طرف مقابل خود القا کرده که لیاقت او را ندارد و ازدواج آنها با یکدیگر باعث عدم خوشبختی دختر خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی مردان با این جمله سعی در ناامید ساختن دختر کرده تا خودش به این رابطه پایان دهد و چنین مردانی نه تنها برای طرف مقابل ارزش قائل نبوده بلکه احساسات دختر را نادیده می‌گیرند.

این روانشناس در ادامه تاکید کرد: حقیقت این اس که مردی زمانی که خواهان ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش بوده سعی کرده تا موقعیت و جایگاه خود را به حدی برساند که این امر میسر شود و هیچ گاه به بهانه‌های بیهوده عرصه را برای رقیبان خود یعنی دیگر خواستگاران باز نمی‌گذارد.

نظامی در پایان افزود: اگر احساس می‌کنید که خواستگارتان برخورد سردی دارد با او گفتگو کرده و در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب مدتی روابط خود را با او کمتر کنید، اگر پس از رفع مشکلات شخصی‌اش دوباره سراغ شما آید می‌توان نتیجه گرفت که سردیش ربطی به روابط شما نداشته ولی در غیر این صورت باید هر چه زودتر این رابطه را پایان دهید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار