مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بزرگداشت آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی روز ٢٥ آذر ماه مصادف با سالروز سفر مقام معظم رهبری در ١٢ سال پیش به قزوین برگزار می ‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛احمدی با بیان اینکه قزوین میزبان بزرگداشت آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی در هفته پژوهش است، اظهار کرد: از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علی جنتی و همچنین معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید عباس صالحی نیز برای شرکت در این بزرگداشت دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: حضرت آیت الله عبد الکریم عابدینی امام جمعه محترم مردم قزوین، آیت الله سید جعفر سیّدان، مهدی محقق، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، موسوی گرمارودی و حجت الاسلام و المسلمین شیخ حبیب الله احمدی از سخنرانان این بزرگداشت خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: همچنین در صبح و بعد از ظهر روز بزرگداشت قرائت مقالات مختلف دریافت شده کشوری درباره این عالم بزرگوار را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: همچنین سه کلیپ که از مصاحبه‌ های مراجع و آیات عظام وحید خراسانی، علوی گرگانی و علمای مشهد و تهران تهیه شده و در این بزرگداشت اکران می ‌شود.

احمدی یادآور شد: در پایان این مراسم از کتاب زندگینامه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، تالیف حجت الاسلام و المسلمین روح الله عربشاهی که با اسنادی معتبر در مدت ١٤ سال تالیف شده، رونمایی می شود.


انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.