مدیرمنطقه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین از ذخیره سازی12 میلیون لیتر سوخت نفت و گاز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛مسعود شرفی افزود: ، با توجه به نزدیکی فصل سرما از سوخت‌رسانی به مناطق محروم برنامه‌ها طوری چیده شده که روستاییان و اداراتی که در مکان‌هایی هستند که دسترسی به گاز ندارند، هیچ گونه دغدغه‌ای برای سوخت خود درایام سرما نداشته باشند.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به طور شبانه روزی آمادگی خدمت‌رسانی به مناطق محروم را دارد و ذخیره‌سازی‌های لازم نفت سفید و گاز برای روستاییان و مردم مناطق محروم انجام شده و از این بابت جا دارد که مردم هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

شرفی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه دو میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه بنزین استان توزیع می‌شود، افزود: این در حالی است که130 تانکر حمل سوخت در ناوگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در مسیر اتصال به خط لوله سراسری قرار دارد، تصریح کرد: مشکل خاصی درحوزه تامین فرآورده‌های سوختی وجود ندارد و برای فصل‌های مختلف سال از جمله زمستان پیش رو، تعطیلات نوروزی و تابستانی از ماه‌ها قبل برنامه ریزی خواهد شد .

شرفی با اشاره به اینکه روزانه چهار میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی توسط مراکز عرضه سوخت در سطح استان توزیع می‌شود، بر ضرورت توجه و امداد رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ذخیره سازی ، لیتر ، سوخت ، نفت ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.