رشیدی گفت: شایعه دستگیری دو تن از ورزشکاران رزمی در شرق آسیا به جرم حمل مواد مخدرهیچ ارتباطی با فدراسیون ورزش‌های رزمی ندارد.

مجوزی برای اعزام به شرق آسیا صادر نکردیم/ موضوع قاچاق مواد مخدر را امروز شنیدممحمود رشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در سال جاری هیچگونه درخواستی برای تشکیل شورا و اعزام به شرق آسیا نداشتیم و اگر تیمی هم به این منطقه سفر کرده باشد بدون مجوز فدراسیون بوده است.

وی ادامه داد: البته  در این باره امروز گزارش‌هایی را بر روی خروجی سایت‌ها خواندم اما در مورد صحت این ادعا و اینکه آنها ویزای خود را از طریق فدراسیون گرفته‌اند به شدت موضوع را تکذیب می‌کنم.

رشیدی افزود: در برخی موارد اعزام‌هایی خارج از چارچوب فدراسیون در برخی سبک‌ها انجام می‌شود که البته مورد بحث است اما هیچگونه مجوزی از سوی ما صادر نشده است.

لازم به ذکر است  اداره فدراسیون ورزش های رزمی با ده ها سبک و تشکل و اعزام های شخصی یکی از دردسر ساز ترین فدراسیون هاست که می بایستی در این باره و به خصوص نحوه اعزام های این سبک ها ترتیبی اتخاذ کرد تا با آبروی ایران به این شکل بازی نشود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار