آزاد کار وزن 57 کیلو گرم کشورمان گفت:با همه توان تلاش می کنم روز به روز در کشتی بهتر شوم به همین منظور انتظار دارم کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه تری به من داشته باشد.

رضا اطری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:از کودکی کشتی می گیرم و همیشه سعی کردم در هر میدانی که حاضر می شوم با همه وجود مبارزه کنم هر چند اعتقاد دارم درست است جوان هستم اما هنوز به حقم نرسیدم.
نفر سوم رقابت های جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد:نمی دانم چرا چندان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نمی گیرم علی رغم آنکه هموراه و هر کجا به من فرصت داده شده هیچ کم فروشی نکردم ولی احساس می کنم تا اندازه ای مورد بی مهری قرار می گیرم.
اطری درباره این سوال که یعنی مربیان تیم ملی با وجود این که او کشتی گیری خوبی است اما توجهی به وی ندارند گفت:من صحبتم چیز دیگری است و در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره مربیان اظهار نظر کنم؛فقط چون یک سالی است به رده بزرگسالان آمادم و همه زندگی ام به کشتی معطوف شده انتظار دارم کادر فنی به من هم بها دهد تا بتوانم بیشتر شایستگی هایی را که دارم به اثابت برسانم.
نفر سوم رقابت های قهرمانی کشور اضافه کرد:حتی به مرحله جدید اردوی تیم ملی هم دعوت نشدم البته گله ای هم ندارم اما شما شک نکنید اگر نقاط ضعف و قوتی که دارم زیر نظر مربیان تیم ملی مورد ارزیابی قرار گیرد مطمئن باشید در آینده می توانم جانشین شایسته ای برای حسن رحیمی باشم.
آزادکار وزن 57 کیلو گرم کشورمان درباره این که چه برنامه ای را برای آینده دارد گفت:قرار است در جام تختی کشتی بگیرم و در حال حاضر مشغول آماده سازی برای حضور در این تورنمنت هستم اما برنامه اصلی من با توجه به سنی و سالی که دارم به بعد از بازی های المپیک مربوط می شود و با همه توان تمرین می کنم تا بتوانم ملی پوش وزن نخست ایران در رقابت های بزرگ سال 2017 شوم فقط امیدورام در این راه بیشتر مورد  توجه قرار گیرم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار