محمد جواد زمردیان که پیش از این مسوولیت کمیته جستجوی مفقودین در غرب کشور را برعهده داشت، مسوول امور حرم‌های شهدای گمنام کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛ محمد جواد زمردیان، دلیل قبول این مسوولیت را ضرورت ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در گلزارهای شهدا به ویژه در مکان‌های خاکسپاری شهدای گمنام در سطح پارک‌ها و ارتفاعات در قالب حرم‌های شهدای گمنام و سازماندهی فعالان فرهنگی مردمی خودجوش و متولیان امر در کشور دانست.

وی افزود: این اماکن بهترین نقطه برای گسترش کار فرهنگ جهادی است که حضرت امام راحل آن را دارالشفاء نامیدند.

زمردیان با اشاره به اینکه امروزه تعداد شهدای معزز گمنام از مرز 4هزار شهید در 1300 نقطه از کشور گذشته است، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری همین گسترش کارفرهنگی در بین جوان‌های مومن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت کشور و ایستادگی ما در مقابل دشمنان ایفا کرده است.

وی شهدای والامقام را مصداق بارز این ایستادگی ومقاومت دانست و عنوان کرد: از این رو لازم است تا با اراده و انگیزه خودجوش جوانان که کارهای بسیار خوب فرهنگی نیز از آنها ناشی شده را به طورجدی دنبال و حمایت کرد تا به فرموده رهبرمعظم انقلاب جامه عمل پوشاند.

زمردیان افزود: امروز خدمت به جامعه ایثارگری به ویژه شهدای والامقام و شهدای گمنام را جزء برترین کارها و توفیقی مضاعف وغیرقابل قیاس با هر پست و مقامی دانست و ازعموم مردم شریف استان طلب حلالیت و دعای خیر برای ادامه راه دراین مسوولیت شد.


گفتنی است، معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، مدیریت بنیاد شهید همدان، مدیریت اجرایی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، مسوول ستاد کنگره بزرگداشت شهدا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نمایندگی کمیته جستجوی مفقودین در غرب کشور در کارنامه کاری محمد جواد زمردیان بوده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.