رئیس شرکت گاز شهرستان های گچساران و باشت گفت: یک هزار و 200 خانوار این شهرستان در دولت یازدهم از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ناصر دلفریان افزود: این خانوارها در مناطق تازه تاسیس شهر دوگنبدان و روستاهای گچساران از دو سال گذشته تاکنون گاز دار شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد یک هزار مشترک در مناطق روستایی ساکن هستند.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران تصریح کرد: اهالی روستاهای دیل،آرو، سرتیره، سید جمال الدین و نازمکان جزو این مشترکان هستند.

وی همچنین از گاز دار شدن 180 خانوار روستاهای مله برفی، امام ضامن و لیراب از توابع شهرستان باشت در دولت یازدهم خبر داد.

رئیس شرکت گاز ناحیه شهرستان های گچساران و باشت با بیان این که عملیات نصب علمک به روستاهای اسپر و پوراژ در حال اجراست ،تصریح کرد: 200 خانوار در این روستاها تا پایان سال به شبکه گاز متصل خواهند شد.

دلفریان ابراز داشت: از دو سال گذشته تاکنون هفت طرح علمک گذاری گاز برای این روستاها با 25 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

رئیس شرکت گاز ناحیه شهرستان های گچساران و باشت گفت: 9 طرح بزرگ گازرسانی در23روستای این دو شهرستان در حال اجراست که تا پایان سال 95عملیات اجرایی آنها تکمیل و مردم این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

دلفریان افزود: طرح گازرسانی به مجتمع روستاهای آبدهگاه با 65درصد پیشرفت کاری در خط انتقال، شبکه گذاری داخلی گاز روستای اسپرو و پوراژ، گازرسانی به روستای بابا کلان با 80 درصد، خط انتقال گازرسانی به روستاهای مارین و رودبال با پیشرفت 65 درصد و طول 12 کیلومتر، گاز رسانی به روستاهای مجتمع پشت کوه به طول 36 کیلومتر و خط انتقال گاز رسانی به روستای خربل به طول هشت کیلومتر مهم ترین طرح های در حال اجرای گچساران و باشت است.

وی بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار 125 میلیارد و 907 میلیون ریال در دست اجراست.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت تصریح کرد: اجرای این طرح ها به بیش از 159کیلومتر خط انتقال نیازدارد که تاکنون 74کیلومتر آن اجرا شده است.

دلفریان گفت: بیش از 10 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها امسال هزینه شد.

شهرستان های گچساران و باشت با 150 هزار نفر جمعیت 34 هزار مشترک گاز خانگی دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: خانوار ، دولت ، نعمت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.