سنندج؛

تامین تسهیلات ارزی هشت طرح صادرات محور در کردستان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: تسهیلات ارزی برای سرمایه‌گذاری در هشت طرح صنعتی صادرات محور در کردستان تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ نیاز یعقوبی گفت: این تسهیلات در نشست‌هایی جداگانه با حضور استاندار کردستان، شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی و افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و با هدف پذیرش طرح‌های صنعتی استان کردستان به تصویب رسیده است.

وی افزود: در این دیدارها استاندار ضمن تقدیر از عملکرد مناسب بانک کشاورزی استان در جذب و تخصیص تسهیلات بخش کشاورزی در سال 93، بر لزوم توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی در مسیر توسعه کردستان و تسریع در اعطای اعتبارات و تسهیلات برای حمایت از این بخش در استان تاکید کرد.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری کردستان بیان کرد: طرح‌های بزرگ گاوداری سه هزار رأسی بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت، راه اندازی گلخانه، احداث و تکمیل مرغداری‌های با پیشرفت بیش از 80 درصد و توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از مهمترین طرح‌های مصوب در این زمینه بوده است.

وی در پایان گفت: در این دیدارها مدیران عامل بانک کشاورزی و بانک صنعت و معدن کشور بر لزوم حمایت از طرح‌های صنعتی استان کردستان تاکید کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.