سنندج؛

آغاز اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ در مریوان

دومین اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان و زیر ۲۳ سال کشور به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در شهرستان مریوان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ دومین دوره اردوی روئینگ تیم ملی قایقرانی جوانان کشور در شهرستان مریوان آغاز شده است و تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت .

قایقرانان دعوت شده در این مرحله از اردو زیر نظر کادر فنی فدراسیون خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ و کاپ روئینگ آسیا آماده می کنند.

در دومین دوره اردوی روئینگ تیم ملی قایقرانی جوانان کشور کژوان سلیمی از استان کردستان شهرستان مریوان، بهنام جهان پور از آذربایجان غربی، محمد حسین حقی و علی شاه محمد نیا و علی نیکو خصال از تهران، بهمن نصیری از زنجان، پیام مطاعی از کرمانشاه و امیر حسین محمود پور، حسین معزز، محمد حسین جهانی از گیلان و حمید چوبداری، محمد جواد جعفری، امیر محمد یونسی از همدان حضور دارند.

طاهر کبوتری مربی و سرپرست از مهاباد و ساروس آزادی از مریوان تحت عنوان کمک مربی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی ملی پوشان این اردو را به عهده دارند.

مرحله اول اردوی تیم ملی در آبان ماه امسال نیز در دریاچه زریوار مریوان برگزار شد که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب، کادر فنی فدراسیون قایقرانی دومین مرحله آن را در این شهرستان بر پا کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.