مسابقات بین المللی اسکواش در بخش پسران پیگیری شد و 3 نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات بین المللی اسکواش در بخش پسران پیگیری شد و 3 نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.  
 
در رده  کمتر از 11 سال  برای کسب رده های 41 تا 44 ، آروین رسول زاده  2 بر صفر از سد کوهن مانیماران از مالزی گذشت و در رده  43 آسیا قرارگرفت.
 
همچنین در رده کمتر از 13 سال و برای کسب رده های 45 تا 48 امیر حسین صادق خانی از کشورمان به مصاف ساران راج سی  از مالزی می رود.
 
پویا شفیع  راد نیز نماینده سوم کشورمان هم  برای کسب  رده های 29 تا 32 می بایستبه مصاف حریفی از مالزی دیدار  کند.
 
اما موفق ترین نماینده زیر 13 سال ایران در این مسابقات دانیال قارونی است که موفق شد به  نیمه نهایی صعود کند و در نیمه نهایی نیز می بایست به مصاف  آندریک لیم کای شان از مالزی برود.
 
این مسابقه فردا برگزار می شود.
 
 در رده کمتر از 15 سال و در بخش یک چهارم نهایی ،محمد رضا جعفرزاده 2 بر 3 از دانکن لی یونگ از مالزی شکست خورد و  جعفرزاده برای کسب  رده های 5 تا هشتمی می بایست به مصاف حریفان خود برود .
 
کمتر از 17 سال :  
- برای رده های 33 تا 42 : مازیار حکیمی  0 – 2 فکران نورحکیم عبدالوهاب از مالزی / حکیمی برای رده 37 تا 42 رقابت می کند
- یک چهارم نهایی :
علیرضا شاملی 3  - 0 امیر حسین فیض پور / شاملی به نیمه نهایی راه یافت  
مجتبی کفیلی 0 – 3 دارن راهول پراگاسام از مالزی  
مجتبی کفیلی و امیر حسین فیض پور برای رده های 5 تا 8 باهم دیدار می کنند
 
کمتر از 19 سال :
- دور دوم :  
سجاد زارعیان - آویناش باسکاران از مالزی (انصراف باسکاران)
محمد علی فرهت 3 - 1 کوان کارسرن از مالزی  
- یک چهارم نهایی :  
سجاد زارعیان 3 – 0 آلوین چای از مالزی / زارعیان در نیمه نهایی با حریف هندی دیدار می کند  
محمد علی فرهت 0 – 3 ماتئو لای از هنگ کنگ  / فرهت برای رده های 5 تا 8 دیدار می کند

  صعود نکوپایان به فینال 
 
در بخش دختران  و در رده سنی کمتر از 9 سال در بخش نیمه نهایی  پارمین نکوپایان از ایران 3 بر صفر از سد  نورشازلینا از مالزی گذشت  و راهی فینال شد.
 
 همچنین در رده سنی کمتر از 11 سال در مرحله یک چهارم نهایی  نرگس سلطانی از ایران 3 بر صفر ازتانوشااوترای از مالزی شکست خورد و برای رده های پنجمی تا هشتمی با حریفان خود مسابقه خواهد داد.
 
در رده سنی کمتر از 13 سال در مرحله یک جهارم نهایی ستایش پزشکی 3 بر صفر مانند سلطانی از حریفی مالزییایی شکست خورد و می بایست برای کسب رده های پنجم تا هشتمی به مصاف حریفان خود برود.
 
برای رده 9 تا 16 سال نیز هلیا استیلی نماینده زیر پانزده سال کشورمان با نتیجه صفر بر 3 وونگ هنگ اینگ از مالزی شکست خورد و  می بایست برای کسب رده 13 تا 16 با حریفان خود به رقابت بپردازد.
 
در  رده 9 تا 16 سال نماینده دوم کشورمان به نام آیلی نیری از ایران صفر بر 3 از لی جیا وی از مالزی متحل شکست شد و  نیری برای کسب رده سیزدهم تا شانزدهمی می بایست به مصاف حریفان خود رود. 
 
اما شکست  دختران کشورمان پایان نداشت و   فرشته اقتداری نیز با نتیجه یک بر  3 از  استانلی از مالزی شکست خورد و  اقتداری برای کسب  رده 13 تا 16 رقابت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار