آتش نشانی اصفهان 30 نفرکوهنوردحرفه ای را برای نجات درارتفاع به کار گرفته است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فرمانده امدادونجات درارتفاع ورییس ایستگاه شماره 12 سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان در اصفهان فعال است به طوری کهامروزیکی اززبانزدترین تیم های عملیاتی کشور به شمار می رود .

ستایش با اشاره به اینکه این تیم در مسابقات ملی آتش نشانان مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کرده است، تصریح کرد: تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان اصفهان از دانش و تجهیزات عملیاتی همسو با تکنیک های روز اروپا استفاده می کند.

رئیس ایستگاه شماره 12 سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: اینتیم در خصوص تجهیزات نجات در ارتفاع هیچگونه کمبودی ندارد و تجهیزات آن نیز از نظر نوع ، تعداد به روز است.

ستایش بایادآوری این نکته که اگرافرادباتجهیزات کامل به کوهنوردی بپردازند از بسیاری از خطرات در امان خواهند بود ، گفت:اگر مقدمات کوهنوردی رعایت شود از بسیاری از خطرات می توان پیشگیری کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: قبل از اینکه هوا تاریک شود برگشت از کوه را انجام دهند، به علایم هشداردهنده نصب شده در کوه توجه کنند، با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز از جمله چراغ قوه دستی ، آب و تنقلات ، پوشش کافی و کفش مناسب کوهنوردی کنند و برای کوهنوردی با یک نفر راهنما همراه شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.