معاون حمایت وسلامت کمیته امداد استان اصفهان از توزیع2500 بن کارت غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان کریم زارع" از توزیع 2 هزار و 500 بن کارت غذایی به ارزش 850 میلیون تومان ویژه کودکان دچار سوءتغذیه در اصفهان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد کمک و مساعدت به خانواده‌هایی است که دارای کودکان زیر 6 سال و دچار سوءتغذیه هستند، و خانواده‌ها با مراجعه و تشکیل پرونده توسط خانه‌های بهداشت و تأیید آن در شبکه بهداشت شهرستان به کمیته امداد معرفی و پس از بررسی‌های لازم از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پس از معرفی، کارشناسان بهداشت کودکان را مورد معاینه و پایش قرار می‌دهند و درصورت محرز شدن سوءتغذیه سبد کالای غذایی دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سرانه دریافتی برای هر فرد ماهیانه 70 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است که خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های فرهنگی این سبد غذایی را تهیه کنند.

وی ادامه داد: این سبد کالا از مرغ، ماکارونی، خرما و سایر مواد غذایی تشکیل‌شده است که زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت بین خانواده‌هایی که کودک‌شان دچار سوءتغذیه است، توزیع می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: این طرح برای کودکان زیر 6 سال و برای مدت 6 ماه و پس از پایش مجدد قابل تمدید است .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.