طراح صحنه نمایش «دروازه ساعات» با اشاره به پایان یافتن ایجاد دكور این نمایش گفت: تكمیل این پروژه با كار شبانه روزی همكاران صحنه در حدود دو شبانه روز به طول انجامید.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ ایرج طایفه، مدیر تولید و طراح صحنه نمایش «دروازه ساعات» كه قرار است به مدت 10 شب در  جزیره كیش به روی صحنه برود، اظهار كرد: نمایش «دروازه ساعات» در طی سال های گذشته چندین بار اجرا شده و دكور آن از سال های پیش طراحی شده بود، اما در كیش تمركز ما بیشتر بر تلفیق دكور قبلی با امكاناتی بود كه در اینجا داشتیم.

وی در خصوص طراحی صحنه نمایش های مذهبی گفت: صحنه ای كه ما ایجاد كردیم كاملا با فضای كار همخوانی دارد و معمولا نمایش های مذهبی به همین صورت طراحی می شود و تنها تفاوت آن در جزئیات صحنه است.

طراح صحنه نمایش «دروازه ساعات» با اشاره به نام محسن شهسواری، امیرحسین طاهریان و محمد حجتی به عنوان همكاران گروه طراحی صحنه ادامه داد: این كار با زحمات شبانه روزی این افراد، حدود 48 ساعت به طول انجامید و در حال حاضر تكمیل شده است.

طایفه افزود: دكور صحنه «دروازه ساعات» به شكل دو طبقه طراحی شده كه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ وجه مشكلی برای بازیگران و گروه ایجاد نخواهد كرد و تحمل وزن زیاد را خواهد داشت.

تئاتر «دروازه ساعات» به نویسندگی و كارگردانی سید جواد هاشمی با محوریت اربعین حسینی قرار است به مدت 10 شب از چهارشنبه 11 آذر ماه و در قالب ویژه برنامه سوگواره «مسلخ عشق» در جزیره كیش به روی صحنه برود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار