نایب رییس انجمن والیبال نشسته بانوان گفت: اردوی تیم‌ملی می‌تواند محل رقابت بازیکنان با تجربه و جوانان باشد که این امر در موفقیت تیم ملی اثر دارد.

توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی با حضور 18 ورزشکار از 12 استان رو به پایان است و بازیکنان در طول 12 جلسه به تمرینات بدنسازی و کار با توپ پرداختند.

وی ادامه داد: در اردوی گذشته تاکتیک‌های جدید و تمرینات ترکیبی توسط مدیر فنی به ملی‌پوشان آموزش داده شد و در ابتدای این اردو شاهد پیشرفت والیبالیست‌ها و به کارگیری آموزش‌های دور قبل بودیم و امیدواریم تا شروع تورنمت‌های جهانی، بازیکنان به آمادگی لازم برسند و در این رقابت‌ها خوب ظاهر شوند.

توکلی افزود: پس از پایان این اردو، با بررسی عملکرد والیبالیست‌ها حداقل 2 بازیکن که آمادگی کمتری داشتند از لیست تیم‌ملی حذف شده و اردوی بعدی با حضور 16 بازیکن در پایان آذرماه برگزار می‌شود. بنابراین هر اردو محل رقابتی بین ورزشکاران جوان و با تجربه‌ها است تا با نمایش عملکرد بهتر و آمادگی بیشتر بتوانند در تیم‌ملی باقی بمانند.

وی در پایان گفت: تا زمان اعزام به رقابت‌های جام بین قاره‌ای 3 تا 4 مرحله دیگر اردو برگزار می‌شود و بازیکنان نهایی به مسابقات چین اعزام می‌شوند و آمادگی بیشتری برای پارالمپیک ریو پیدا می‌کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار