شیراز؛

ناكامی جاعلان اسناد دولتي در شهرستان فيروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان «فیروزآباد» استان فارس از دستگیری جاعلان اسناد و مدارک جعلی یک سازمان دولتی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «حسین ارجمند مزیدی» گفت: ماموران مطلع شدند افرادی سود جو با جعل اسناد و مدارکی یکی از سازمان‌های دولتی قصد کلاهبرداری از آن سازمان را دارند. فرمانده انتظامی شهرستان «فیروزآباد» استان فارس از دستگیری جاعلان اسناد و مدارک جعلی یک سازمان دولتی در آن شهرستان خبر داد. 
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان «فراشبند» قرار گرفت و عملیات شناسایی و دستگیری جاعلان کلید خورد. 

فرمانده انتظامی شهرستان «فیروزآباد» اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از جاعلان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر این پلیس منتقل شدند. 

سرهنگ «ارجمند مزیدی» افزود: در تحقیقات انجام شده دو نفر دیگر که همدست اینجاعل بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل اسناد و مدارک به منظور کلاهبرداری از آن سازمان دولتی اقرار کردند. 

وی گفت: در این رابطه مسئول یک کافی نت که با افراد جاعل همکاری کرده بود دستگیر و آن مکان نیز به دستور مقام قضایی پلمپ شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان «فیروزآباد» خاطرنشان کرد: هر چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شدند. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.