فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان از ضبط گواهينامه راننده متخلف يک دستگاه خودرو سواری "كيا" با 70 نمره منفی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" گفت: مأموران پلیس راه جهرم – شیراز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی یک دستگاه سواری "كیا" را برای بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارك و استعلام مدارک راننده مشخص شد که گواهینامه وی دارای70 نمره منفی است.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" تصریح كرد: در اجرای ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگانی كه به علت ارتكاب تخلفات رانندگی دارای نمره منفی بالای30 باشند ، برای بار اول به مدت 3 ماه گواهینامه ضبط می شود و برای بار دوم شش ماه و پس از پرداخت 600 هزار ریال به نفع خزانه دولت و برای بار سوم با داشتن 20 نمره منفی گواهینامه ابطال و به مدت یكسال راننده حق رانندگی ندارد و پس از گذراندن دوره آموزشی و قبولی در آزمون و پرداخت یك میلیون ریال در خزانه دولت می تواند گواهینامه جدید اخذ کند.

سرهنگ "انصاری" با هشدار به رانندگان متخلف، گفت: پلیس با دقت تخلفات رانندگان را زیر نظر دارد و اجازه نمی دهد عده معدودی از رانندگان متخلف، نظم و انضباط ترافیكی را بر هم بزنند و آسایش مردم را سلب كند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: محرومیت ، راننده ، نمره ، منفی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.