عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت :در صنعت ساختمان سازی ، آن چنان نظارت ضعیف است که این امر مهم ، که زیر بنای جامعه را می سازد ، متاسفانه به افراد غیر متخصص سپرده شده است.

عبدالرضا مصری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به غیر استاندارد سازی ساختمان ها در کلان شهرها و دیگر نقاط کشور اظهارکرد: غیر استاندارد سازی ساختمان ها نه تنها زیبایی شهر را از بین می برد بلکه امنیت را کم کرده و سلامت جان و روان انسان ها را به مخاطره می اندازد.

وی با بیان اینکه غیر استاندارد سازی ، عمر مفید ساختمان ها را کم می کند افزود: با عمر کوتاه ساختمان ها ، کشور با مشکل هزینه در هزینه مواجه شده و بخش اقتصادی  نیز دچار بحران می شود.

مصری با اشاره به اینکه در طول سال های گذشته افراد غیر متخصص به صنعت ساختمان سازی روی آورده اند، تصریح کرد: در صنعت ساختمان سازی ، آن چنان نظارت ضعیف است که این امر مهم ، که زیر بنای جامعه را می سازد ، متاسفانه به افراد غیر متخصص سپرده شده که قطعا تاثیرات آن در آینده دامن گیر شهروندان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : ساختمان سازی باید به دست کاردان سپرده شود ، افرادی که تجربه لازم را در اجرای این امر داشته و با نظارت درست ، حساب شده و متناسب با فرهنگ و اعتقادات مردم عهده دار این مسئولیت باشند.     

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.