نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد زمان استفاده از تروریسم برای سرنگون کردن نظام سوریه به پایان رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، نماینده سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد غرب از تروریسم برای تغییر نظام‌ها در منطقه استفاده می‌کند؛ اما دوره استفاده از تروریسم برای سرنگون کردن نظام در سوریه به پایان رسیده است. 

بشار جعفری گفت: مشکل غرب این است که تروریست‌هایی که کشورهای غربی از آن‌ها حمایت کرده و به منطقه فرستاده‌اند به کشور‌هایشان بازگشته‌اند و در آنجا عملیات تروریستی انجام داده‌اند. وی تاکید کرد: غرب متوجه شده است که با آتش بازی می‌کند. 
 
بشار جعفری در مصاحبه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: دولت چک از ابتدای بحران در سوریه در مواضعش استوار بود و به فرانسه و انگلیس ملحق نشد. 

وی در ادامه تصریح کرد سیاست‌های فرانسه و انگلیس مسئول و عامل گسترش تروریسم بود و ترکیه و دولت این کشور که به اوضاع افراد خونریز و نه غیر نظامیان در سوریه توجه دارد، نیز در این زمینه مسئول است. 

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد افزود: تضاد شگفت آور در سیاست‌های غرب این است که مسئولان نظامی پخته‌تر از سیاستمداران هستند، به طوری که پنتاگون درباره عواقب دخالت در سوریه و منطقه هشدار داده است. امروز درباره حوادثی که در سوریه و عراق رخ می‌دهد دیگر اسراری وجود ندارد و غرب از تروریسم برای تغییر نظام‌ها در منطقه استفاده می‌کند. 

جعفری تاکید کرد: موضع روسیه و همچنین مقاومت و پایداری ارتش سوریه و رهبری، دیدگاه‌های کشورهای غربی را تغییر می‌دهد و دوره استفاده از تروریسم برای سرنگون کردن نظام در سوریه به پایان رسیده است. حوادثی که امروز رخ می‌دهد تسویه حساب‌های قدیمی با سوریه است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار