ناوگروه سی‌ و ششم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از ماموریت رزمی، اطلاعاتی و برقراری امنیت در دریاهای آزاد در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ این ناوگروه با ناو موشک انداز جماران و ناو لجستیکی بوشهر حدود۱۱ هزار مایل دریایی را در دریاهای خلیج فارس، عمان و دریاهای آزاد پیمود. 

 جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناو گروه گفت: این ناوگروه وظایف خود را در طول ۷۶ روز ماموریت با موفقیت انجام داد و سربلند به وطن بازگشت.

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش در سال های اخیر رسالت سنگین و تاریخی باز گرداندن گنج دریا به ایران و پیشرفت کشور را در پیش گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران است.

وی همچنین افزود: حضور در دریاهای آزاد و ایجاد امنیت دریایی و ناوگان دریایی از وظایفی است که نیروی دریایی ارتش بر عهده دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ۷ آذر  روز نیروی دریایی ارتش گفت: این روز یادآور رشادت‌های مردانی است که برای سربلندی ایران اسلامی جانفشانی کردند.

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی گفت: ما نظامیان سربازان جان‌ برکف امام خامنه‌ای با تبعیت محض از ایشان فکر پیدا کردن جای پا در ایران را از مغز دشمن بیرون می‌کنیم و به دشمن در هیچ مناسبتی تبسم نمی‌کنیم و حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است.

وی افزود: ده‌ها سال ظلم استکبار را با شدت پاسخ می‌دهیم و چشم نامحرم را کور و پای نفوذ‌گر را از ایران اسلامی قطع می‌کنیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.