نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: نامه مقام معظم رهبری پیامی برای شناخت درست اسلام توسط جوانان غرب است.

شهلا میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفت‏‎وگو با خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازتاب نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب، بیان داشت: مسائلی که مقام معظم رهبری در این نامه مطرح کردند از مهمترین مسائل روز و بیان مشکلاتی است که کشورهای استکباری با حمایت خود از تروریسم و سطحی نگری آنها به مسئله و معضلات کشورهای  خاورمیانه ایجاد کرده‌اند.

میرگلوبیات با اشاره به بیانات موشکافانه رهبری در خصوص مشکلات جهان، بیان داشت: با بیانات رهبری و روشنگری ایشان درباره کشورهای حامی تروریسم و تروریسم‌پرور، حجت برای مردم غرب تمام است، زیرا در این نامه تمامی اطلاعات لازم برای شناخت عملکرد کشورهای حامی تروریسم و استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل آورده شده است.

وی اضافه کرد: این کشورها با پرورش تروریسم در واقع مشکلات فراوان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را برای کشور خود و سایر ملل ایجاد کرده و از طرف دیگر فریاد مبارزه با تروریسم را سر می‌دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه اظهار داشت: این نامه مسیر روشنی را برای جوانان کشورهای دیگر مشخص می‌کند و به نوعی اطلاع‌رسانی به جوانان غرب است که بدانند با این سیستم تبلیغاتی وسیع که آمریکا و هم‌پیمانانش در جهان ایجاد کرده‌اند، در حقیقت به جای مخالفت با تروریسم عملا از آن حمایت می‌کنند.

میرگلوبیات در پایان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این نامه کاملا مواضع کشورهای حامی تروریسم را مشخص کرده و امیدوارانه از جوانان غرب خواسته است که با شناخت درست اسلام و عملکرد دولتمردان خود، مسبب تغییر و تحول مثبت در اجتماع خود شوند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار