مدیرکل بحران استان ایلام گفت: مردم و مسئولان استان باید برای بارش ها و مقابله با وقوع سیل احتمالی اواخر هفته جاری هوشیاری و آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ احمد کرمی اعلام کرد: با توجه به گزارش ها، اطلاعیه ها و اخطارهای سازمان هواشناسی، حجم بارندگی ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری قابل توجه و امکان وقوع سیل وجود دارد.

کرمی اضافه کرد: بر این اساس نشست ستاد بحران استان تشکیل شد و تمامی دستگاه های عضو ستاد از هم اکنون برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سیل اوایل آبان بسیاری از زیرساخت ها و مسیل های ایلام آسیب دیده است احتمال خطر در روزهای آینده بسیار بالاست بنابراین باید مردم آمادگی کامل داشته باشند و از قرار گرفتن در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل بحران استان ایلام اظهار کرد: با توجه به تردد بالای زائران اربعین در جاده های استان به دستگاه های اجرایی اخطار داده شده تا براساس وظایف خود تمهیدهای لازم را در ارتباط با اعلام هشدار و توصیه به مسافران اندیشیده و بصورت شبانه روزی برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله وقوع سیل و آبگرفتگی آماده باشند.
 
 
 انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.