عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نامه "مقام معظم رهبری" به جوانان غربی پشت پرده حوادث فرانسه را برملا می‌کند.

"حمیدرضا ترقی" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار داشت: نامه قبلی مقام معظم رهبری به جوانان غربی باعث سوق‌پیداکردن آن‌ها به سوی اسلام واقعی شد. این استقبال و دست‌به‌دست‌شدن نامه در کشورهای غربی نشان داد که می‌توان با چشاندن طعم شیرین اسلام ناب به جوانان غربی، موج اسلام‌گرایی در غرب را گسترش داد و تمام تبلیغات استکبار جهانی را پیرامون اسلام‌هراسی خنثی کرد.

وی افزود: این نامه ضمن اینکه می‌تواند اسلام‌هراسی را خنثی کند و جلوی رفتارهای ناشایست نسبت به مسلمانان در اروپا را بگیرد، بهانه‌ای شد تا مقام معظم رهبری اسلام را به طور جامع‌تر و کامل‌تر برای جوانان غرب تبیین کنند و تفاوت آن را با اسلام آمریکایی نشان بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این نامه پشت پرده حوادث اخیر در فرانسه را برملا می‌کند و نشان می‌دهد که عوامل تکفیری و تروریست‌ها نه تنها بویی از اسلام نبرده‌اند بلکه اساسا فعالیت‌های آن‌ها علیه انسانیت و حقوق بشر است. جوانان غربی می‌بایست به دور از مهندسی افکار عمومی توسط رسانه‌های سلطه‌طلب و استکباری، واقعیت‌های این جنایات را مورد بررسی قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار