نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه 4 وزیر دولت به رئیس جمهور ناشی از عقلانیت و احساس مسئولیت آنها است.

نامه 4 وزیر دولت به رئیس جمهور ناشی از عقلانیت و احساس مسئولیت آنها استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم خزعلی در جمع خبرنگاران در مورد نامه رهبری به رئیس جمهور درباره برجام، اظهار داشت: نامه رهبری نقشه راه برجام را به صورت شفاف تبیین کردند و برای نقشه راه اجرای برجام مفاد نامه ایشان ضروری و باید اجرا شود و به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه جامع اقدام مشترک باید از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شویم.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به سوالی در مورد نامه 4 وزیر دولت به رئیس جمهور اظهار داشت: نامه 4 وزیر اقتصادی دولت یازدهم با اشاره به مشکلات اقتصادی و مشکلات عرصه بورس و سرمایه نظر خود را ارائه دادند و راهکارهای عملی را براساس وظیفه خود ارائه کردند.

وی افزود: این اقدام قدم بسیار ارزشمند و قابل ستایشی بوده، نگاه منفی به این اقدام ناشی از عدم توجه به مصالح ملی است و رئیس جمهور برخورد مدبرانه‌ای با این نامه وزرای دولت داشت.

نایب رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور در پاسخ به نامه وزرای اقتصادی اقدامات مثبتی را انجام داده و امیدواریم دولت با نگاه مثبت درزمینه اقتصاد حرکت پرشتابی داشته باشد.

وی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر وجود اختلاف میان کابینه پس از نامه وزیران به رئیس جمهور اظهار کرد: به نظر بنده نامه 4 وزیر اقتصادی دولت حکایت از عقلانیت و دریافت صحیح و احساس مسئولیت نسبت به دولت و ملت بوده و در راستای افزایش اقتصاد دولت صورت گرفته است.

ابوترابی‌فرد در پایان تصریح کرد: باید از اقدام 4 وزیر دولت تقدیر کرد و نگاه رئیس جمهور و کابینه به این اقدام مثبت بوده است.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار