معاون فرماندار ملارد گفت: چهارده کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان که فاقد مجوزهای قانونی برای فعالیت‌ بودن جمع آوری شده‌اند.

مجتبی شاهقلیان معاون فرماندار ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به همکاری و تعامل اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر مجموعه مذکور و همیاری مسئولان ذیربط استانی و شهرستانی به موفقیت‌هایی در این عرصه نائل شده‌ایم.

وی افزود: فعالیت‌ کمپ‌های ترک اعتیاد فاقد مجوز در این منطقه یکی از دغدغه‌های جدی ما به شمار می‌رفت  که ساماندهی مطلوبی  در این بخش لحاظ شده و در حال حاضر تمامی کمپ‌های فعال دارای مجوزهای قانونی هستند و مابقی مراکز ترک اعتیاد که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند، جمع آوری شدند.

معاون فرماندار ملارد بیان کرد: در سال گذشته حدود 24 کمپ در این شهرستان فعال بود که  در حال حاضر از میزان مورد اشاره تنها هشت کمپ در این منطقه فعالیت می‌کنند که همگی دارای مجوز هستند و دو کمپ قانونی دیگر نیز وجود دارد که فعلا تمایلی به فعالیت در این عرصه ندارند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات ما در این بخش مربوط به تناقضاتی بود که بین کمپ‌های ماده 15.16 به وجود می‌آمد و به طور مثال برخی از معتادان ماده‌ی 16 به کمپ ماده 15 معرفی می‌شدند که این امر باعث بروز مشکلات و گلایه‌های از سوی خانواده‌های معتادان می‌شد.

معاون فرماندار ملارد یادآور شد: در حال حاضر این نابه سامانی رفع شده و با تعامل و هماهنگی منسجمی که میان اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جریان است نظارت دقیق، مستمر و اصولی لازم به تمامی کمپ‌ها اعمال می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار