مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از بسیج به عنوان مظهر همبستگی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام کاملی فرد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان همبستگی وحدت و مشارکت مردم و پیوند آنان با حاکمیت را از نشانه های اقتدارکشور دانست که بسیج مظهرو پایه های این اقتدار است.

وی با بیان این جمله بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که اگر در کشور ندای تفکر بسیحی حاکم باشد چشم طمع دشمنان از آن کشور دور میشود. افزود : رمز عبور از شرایط پیچیده بحرانها و فتنه ها ونیز تبدیل تهدید ها به فرصت ها فقط با تفکر بسیجی و تاسی از ولایت فقیه ممکن است وتاریخ انقلاب نشان داده تفکر بسیجی به ویژه عرصه های بین المللی و جبهه های مختلف میتواند سرنوشت یک ملت را تغییر دهد کما اینکه در کشورهایی مانند عراق_ سوریه _ یمن، تفکر بسیجی جبهه وسیع مقاومت را شکل داده و دشمنان با تمام تجهیزات در برابر آنان عاجز هستند .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : وجود تفکر وروحیه بسیجی در بخشهای صنعت_اقتصاد _کشاورزی _عمران و آبادی ،موجب پیشرفت در این بخشها شده است.

وی همچنین یاد آور شد : مسیر انقلاب مسیر سختی است و نیاز به محافظان مطمئنی دارد که این محافظان کسانی نیستند جز بسیجیان جان برکف .

حجت الاسلام کاملی فرد در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش پدرانه ولایت فقیه درهدایت انقلاب آرامش وامنیت جامعه اشاره کرد و گفت :آیا تا به حال به این نکته فکر کردید که چرا نقشه های استکبار در کشورهای مختلف اجرا می شود ولی در کشور ما همه نقشه های آنان خنثی میگردد.

وی در پاسخ به این سوال باز به نقش رهبری در نظام و حضور بسیج اشاره کرد و از مسئله نفوذ به عنوان یک مسئله جدی یاد کرد که رهبر معظم انقلاب درباره آن هشدار داده اند .

حجت الاسلام کاملی فرد افزود : دشمن میخواهد از طریق عادی سازی روابط بر ایران نفوذ کند و گزارش صریح وزیر خارجه آمریکا به سنا نشان می دهدکه جان کری وزیر امور خارجه آنان گفته است مامیتوانیم از طریق توافق حکومت ایران را آسان تر سرنگون کنیم و این نشان می دهد راهبرد آمریکا تغیر پیدا نکرده است و ساده لوحان و طرفداران رابطه با آمریکا مراقب خطاهای محاسباتی خود باشند.

وی با اشاره به جریان های تلخ نفوذیها در تاریخ اسلام که صدمات غیر قابل جبران را به جهان اسلام وارد کرده است افزود : یاران حضرت علی پس از آنکه دیدند لشگرمعاویه قرانها را بر سر نیزه ها زده از فرمان علی سرپیچی کردند.

کاملی فرد با ابراز تاسف از اینکه امروز کسانی هستند که تلاش می‌کنند آمریکا منشا صلح در جهان جلوه دهند و یا برخی ها به رییس جمهوری و ستاد اقامه نماز جمعه نامه می‌نویسند که شعار مرگ بر آمریکا حذف گردد یاد آور شد این مسئله از خارج القاء و در داخل توسط برخی نااگاهان ترویج می شود. که رسانه ها باید در برابر این نوع تفکرات برنامه داشته باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا همچنین درادامه با بیان حمایت های آمریکا از جنایت کاران جهان / عربستان را به عنوان کشوری حامی تروریسم نام برد که با همدستی آمریکا خون ملتهای مسلمان را می ریزد و به زنان و کودکان هم رحم نمی کند.

وی همچنین یاد آور شد: کشوری مثل عربستان که خود مجلس ندارد، زنانشان تا سه چهارسال قبل شناسنامه نداشتند، برای زن ارزش انسانی قائل نیست،امروز برای ایران که انتخاب همه مسولان از مجلس گرفته تا قوه مجریه و قضاییه طبق قانون انجام می شود قطعنامه حقوق بشری صادر می کند و بدتر از اینکه کشورهای غربی به ویژه آمریکا هم پشت این قضیه ایستاده است .

وی افزود : غربی ها تلاش می کنند سبک زندگی دینی و ملی ما را تغییر دهند تا بتوانند سبک دولت را نیز تغییر دهند تا آنوقت آموزه‌ها و غیرت دینی ما را زیر سوال می‌برند.و باز اینجاست که نقش صدا و سیما در حراست از روحیه حماسی انقلابی و معارف اهل بیت عصمت طهارت بسیار پررنگ می شود.

قبل از سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم از فعالیت بسیج مرکز گزارشی ارائه کرد و خطاب به بسجیان هنرمند گفت : کوچکترین اشتباه ما در رسانه ملی منجر به چالش در جامعه می شود و این نشان از اهمیت شغلی ماست که بر عهده ما گذاشته شده وباید با دقت انجام وظیفه نماییم .

سید محسن لطیفی با اشاره به وجود 400 بسیجی درصدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود :همت و تلاش کارکنان صداو سیما همه در پیشرفت و تولید ساخت برنامه های گوناگون مثل زمان دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود : در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی از صدا سیما و خبر در موضوعات بسیج و دفاع مقدس تولید و پخش شده که تولید 128دقیقه گزارش درباره اخبار رویدادی بسیج درآذربایجان شرقی و ساخت و تولید چندین مجموعه در سیما و برنامه های توجیهی در باره بسیج در صدا از جمله برنامه هاست که در هفته بسیج پخش شده است.

به گفته لطیفی با تبدیل بسیج مرکز به حوزه 6 پایگاه مقامت در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ایجاد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.