دبیر ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: کمک‌های مردم استان اردبیل به زائران اربعین حسینی تاکنون به 10 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار افزود: تاکنون 200 تن اقلام و مواد مختلف غذایی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل جمع‌آوری شده که ارزش این اقلام 5 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و متدین استان اردبیل علاوه بر کمک‌های غیر نقدی،5 میلیارد ریال وجه نقد برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) کمک کرده‌اند، بیان کرد: این اقلام و کمک‌های جمع‌آوری شده در موعد مقرر به کربلای معلی ارسال می‌شود تا مورد استفاده زائرین قرار گیرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان اردبیل تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در استان اردبیل به مسیر کربلا و نجف ارسال می‌شود تا نیازمندی‌های زائران توسط این اقلام برطرف شده و اقلام موجود در بین زائران توزیع شود.

هوشیار با بیان اینکه کمک‌های مردمی برای زائران اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: همشهریان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تحویل دهند تا از اجر معنوی این کار پسندیده برخوردار شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.