دبیر ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: تا کنون 4 هزار و 500 زائر اردبیلی برای اعزام به مراسم اربعین حسینی در کربلا ثبت نام کرده که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 6 هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار در اعزام کاروان اربعین اردبیل افزود: ثبت نام از زائران حسینی اردبیلی در ستاد عتبات عالیات استان ادامه دارد و استقبال مردم ولایتمدار اردبیل برای شرکت در مراسم اربعین حسینی بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه کاروان اعزامی به کربلای معلی از استان اردبیل هر روز به طور باشکوه بدرقه می‌شود، گفت: شور و شوق مردم برای ادای دین به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و عزاداری آن حضرت در اربعین حسینی بسیار چشمگیر است و این نشان از دلدادگی عاشقان ائمه اطهار (ع) مخصوصاً شهید کربلا امام حسین (ع) است.

هوشیار افزود: موکب اردبیلی‌ها در 11 کیلومتری کربلای معلی و شهر دیوانیه عراق راه اندازی شده که این موکب به طور شبانه روزی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر کربلا و نجف خدمات رسانی ارائه می‌کند.

وی گفت:برای ثبت نام به کربلای معلی زائران علاقمند می‌توانند با در دست داشتن روادید به دفاتر ستاد عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت استان اردبیل مراجعه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.