دومین جشنواره ملی حضرت زینب (س) تحت عنوان شکوه شکیبایی در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ موضوع این جشنواره پیرامون زندگی ابعاد مختلف شخصیت مادر عاشورا و اسوه مقاومت و شجاعت حضرت زینب (س)و همچنین پیرامون ویژگی های آن بانوی حماسه ساز در پیوند با واقعه عاشورای حسینی و رویدادهای پس از آن در بخش های بخش مقاله نویسی ،شعر،داستان،دلنوشته فارسی و ترکی برگزار می شود.

این برنامه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری زنجان در ٢٠ محور برگزار خواهد شد.

این جشنواره ملی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره حضرت زینب بنا به تداخل در ایام ٢٢ بهمن ٢٠ و ٢١ بهمن برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری هرچه بهتر این جشنواره گفت: تمام تلاش کمیته برگزاری جشنواره در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن است و کیفیت برنامه‌ها باید در شان آن حضرت و شهر شور و شعور حسینی باشد.

مقدم از برگزاری نمایشگاه آثار هنری با موضوع اهل بیت و حضرت زینب خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب در رابطه با حضرت زینب در کنار جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جشنواره ، ملی ، زینب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.