معاون سیاسی فرمانداری قوچان گفت:مراسم خطبه خوانی حضرت زینب با عنوان همایش بزرگ زینبیون 10 آذر در این شهربرگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی رجایی نیا در جلسه هماهنگی همایش بزرگ زینبیون افزود: این همایش به عنوان یکی از برنامه های شاخص و بزرگ در شهرستان برای پنجمین سال متوالی و با هدف آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و پیام عاشورا با اجرای خطبه خوانی حضرت زینب برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال بسیار وسیع مردم در سالهای گذشته از این همایش گفتدر اجرای این برنامه بیشترین سعی در نشان دادن نقش و جایگاه ویژه حضرت زینب در حادثه کربلا و زنده نگه داشتن این نهضت حسینی توسط این بانوی بزرگ اسلام شده است.

معاون سیاسی فرمانداری قوچان با بیان این مطلب که عموما در حادثه کربلا بیشترین تمرکز بر نشان دادن آن حادثه عظیم روز عاشورا ست افزوددر شهرستان قوچان در یک اقدام ابتکاری و با استفاده از زبان عنصر مظلومیتهای خاندان پیامبر در روز عاشورا و بعد از حادثه کربلا به نمایش در خواهد آمد.

رجایی نیا گفتدرسالهای گذشته این برنامه به صورت ستادی و با استفاده از همه ادارات و پتانسیل های شهرستان برگزار شد که امیدواریم در امسال با همراهی همه مسولان شهرستان این برنامه را با شکوه تر از گذشته بر گزار نماییم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان از اجرای این همایش در روز دهم آذر همزمان با ورود کاروان اسرا به کربلا خبر داد و افزودبا توجه به استقبال گسترده مردم قوچان از این برنامه مذهبی این برنامه در دو نهضت صبح برای بانوان و بعدازنماز مغرب وعشا جهت بانوان وآقایان برگزار می شود .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.