معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم اربعین حسینی به عنوان یک حرکت الهی، معنوی، فرهنگی و سیاسی تجلی نمایش اقتدار شیعیان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فتاح محمدی در نشست ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت گسترده مسلمانان در این مراسم نوعی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه کشورها و ملت های اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور مسلمانان در مراسم اربعین حسینی سال به سال پرشورتر می شود و این امر به برکت قیام عاشورا و خون امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

محمدی اظهار کرد: پیروی از سیدالشهدا (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) مایه عزت و افتخار برای مسلمانان است و آثار و برکات متعدد نهضت عاشورا نیز در تمام عرصه ها برای مسلمانان و به ویژه شیعیان هویداست.

وی عنوان کرد: دین مبین اسلام به ماه های محرم و صفر و قیام عاشورا زنده است.
محمدی ابراز داشت: شرایط امنیتی و خدماتی برای زائران امام حسین (ع) و شرکت کنندگان از کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا مرز شلمچه مطلوب بوده و اقدام های لازم نیز انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هنگام برگشت افراد شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پیاده روی اربعین حسینی نیز امنیت کامل برقرار و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

محمدی گفت: برای کاهش خسارت های تصادفات احتمالی از نیروهای پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود موقع بازگشت شرکت کنندگان این استان از مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور فعال تری در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مختلف استان به ویژه شهرستان گچساران داشته باشند.

وی بیان کرد: به منظور استقبال از افراد شرکت کننده کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پیاده روی اربعین حسینی یک ایستگاه صلواتی در نزدیکی پل خیرآباد گچساران برپا شود.

محمدی اظهار کرد: در این ایستگاه صلواتی برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی برای زائران اجرا شود.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: مراسم ، اربعین ، اقتدار ، شیعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.