با گذشت بیش از 21 ماه هنوز حکم رسمی نایب رئیسی فدراسیون کشتی برای علی رضا حیدری از سوی وزارت ورزش و جوانان زده نشده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان,علی رضا حیدری در این باره اظهار داشت:من اصلاً به این موضوع فکر نمی کنم و برایم مهم نیست چرا که خدمت به کشتی که نیاز به حکم و پست ندارد.
دارنده شش مدال رنگارنگ جهان و المپیک تصریح کرد:همانطور که بارها گفتم من خودم را مدیون کشتی می دانم و اعتقاد دارم باید دینم را به رشته ای که هر چه دارم از آن است ادا کنم و همه دغدغه ام کشتی و موفقیت این رشته است.
وی ادامه داد:زمانی که پیشنهاد شد به عنوان نایب رئیس در فدراسیون کشتی قبول مسئولیت کنم بدون شرط و شروطی پذیرفتم تا در این حوزه به کشتی خدمت کنم و در این مدت هم هر زمانی که مسئولیتی به من واگذار شد سعی کردم بدون کم و کاستی و با همه توان در حسن اجرای آن به بهترین شکل ممکن عمل کنم.
حیدری تاکید کرد:من از فدراسیون نه پولی گرفته و نه می گیرم و هر طور که بتوانم دوست دارم به کشتی کمک کنم و در مورد عدم حکم مسئولیت از سوی وزارت ورزش و این داستان ها که در این مدت صحبت زیادی شده هم دوباره عرض می کنم به این مسائل نباید فکر کرد چرا که عشق به ورزش اول کشور بهانه خاصی نمی خواهد.
نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد که به میربانی تهران برگزار شد نیز گفت:در هر صورت شکل برگزاری رقابت های لیگ و کیفیتی که در حال حاضر دارد دارای نواقصی است اما باید از فدراسیون کشتی به دلیل برگزاری مسابقاتی چون لیگ جهانی با این همه استاندارد تشکر کرد و امیدورام در آینده نیز شاهد انجام رقابت هایی بهتر اما با سبک جدیدی از لیگ باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار