سرانجام سه‌گانه بی‌نظیر 5 هایپرماشین برتر دنیا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرانجام سه‌گانه بی‌نظیر 5 هایپرماشین برتر دنیا به پایان رسید و پیست و خط مستقیم درگ میزبانی باشکوه خود را به سرانجام رساندند.


راند آخر جنگ هاپیر ماشین ها+تصاویر!

قبل از مشاهده این قسمت که به‌تازگی منتشر شده 3 نکته را مدنظر قرار دهید: اول این‌که خودروها تحت مالکیت خصوصی بوده و به هیچ عنوان از طرف کارخانه شرکت نکرده‌اند.

راند آخر جنگ هاپیر ماشین ها+تصاویر!

دوم همگی توسط یک راننده حرفه‌ای هدایت می‌شوند تا بحث تفاوت توانایی راننده‌ها پیش نیاید و شبهه‌ای باقی نماند. سوم هم این‌که هر 5 خودرو کاملاً استاندارد بوده (ازجمله لاستیک‌ها) و هیچ تغییری در آن‌ها صورت نگرفته است.

راند آخر جنگ هاپیر ماشین ها+تصاویر!

در این قسمت افسانه‌ها دوبه‌دو در خط مستقیم درگ رقابت می‌کنند، برنده‌هایشان به مصاف هم می‌روند و برنده‌ی نهایی شانه‌به‌شانه‌ی بوگاتی ویرون SS قرار می‌گیرد.

راند آخر جنگ هاپیر ماشین ها+تصاویر!

راند آخر جنگ هاپیر ماشین ها+تصاویر!

 البته چنین روشی برای یک رقابت خوب و منصفانه در چنین سطح بالایی از خودروها اصلاً جالب به نظر نمی‌رسد چون بسیار سطحی و ابتدایی است و عمیقاً نیاز به یک طرح قوی را برای مصاف و مبارزه‌ای سنگین در ذهن بیننده (حداقل بیننده‌هایی که رگه‌هایی از تفکر انتقادی و شاید کمی بدبینانه در خود دارند) ایجاد می‌کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار