تارتار: تیم ما مرد روزهای سخت است

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: قرارداد 5 ساله الگویی برای تیم‌ها باشد.

تارتار: تیم ما مرد روزهای سخت استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش ار بازی با استقلال خوزستان گفت: این دیدار همانند مابقی بازی‌ها سخت است چرا که با تیم مدعی استقلال خوزستان بازی می‌کنیم.

تارتار در ادامه عنوان کرد: راه آهن در روزهای سخت خوب کار کرده و به نوعی تیم ما مرد روزهای سخت است من 11 ساله که این تیم را می‌شناسم متوجه این قضیه شدم.

سرمربی راه آهن تصریح کرد: هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز می‌جنگند و ما قصد داریم با ارائه بازی خوب به 3 امتیاز این بازی برسیم باغ کمی تلاش هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز این بازی زیباتر می‌شود.

وی در خصوص عقد قرارداد 5 ساله با راه اهن گفت: موقعی که به راه آهن آمدم قرار بود قرارداد بلند مدتی امضا کنم. از کیانیان مالک باشگاه ممنونم که در چنین شرایطی قرارداد 5 ساله با من امضا کرد این موضوع شرایط کاری‌ام را سختر می‌کند و همچنین مسئولیتم بیشتر می‌شود به همین خاطر به مسائل فنی توجه کرده و از حاشیه‌ها دوری می‌کنم. قرارداد 5 ساله می‌تواند الگویی برای تیم‌های دیگر باشد و مربیان هم به یک ثبات کاری در باشگاه‌ها برسند.

تارتار در مورد تعطیلات نیم فصل عنوان کرد: تمرکزمان روی بازیکنان خودمان است البته یکسری بازیکن می‌خواهیم که جذب کنیم اما به علت اینکه آن‌ها با تیم‌شان قرارداد دارند که هم‌اکنون اجازه مذاکره با آن‌ها را نداریم همچنین قصد برهم زنی تمرکزشان را نداریم.

وی اظهار داشت:ما یکسری مصدوم داریم  یکی از آن‌ها حمید علی عسگر ،که به این بازی نمی‌رسد در مورد جذب بازیکنان جایگزین هم در زمان نقل و انتقالات تصمیم می‌گیریم  ما در هر بازی برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم و همچنین سعی‌مان را برای موقعیت سازی می‌کنیم در صورتی که از موقعیت‌سازی حریفان بتوانیم جلوگیری کنیم نگرانی‌هایمان برطرف می‌شود.

تارتار در ارتباط با مشورت با فیروز کریمی گفت: هر موقع که فیروز کریمی را می‌بینم در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنیم من هم از فیروز کریمی و پیشکسوتان کمک می‌گیرم وبا درس گرفتن از آن‌ها، تیمم را مدیرت می‌کنم.

فیروز کریمی هم اکنون در تیم دست دومی فعالیت دارد و فکر می‌کنم  در گروه‌شان صدر جدول باشد.

وی در پایان درباره حضور دو بازیکن جوان این تیم در برنامه نود خاطرنشان کرد: حضور این دو بازیکن در برنامه نود خوب است اما آنالیز عملکردشان باعث می‌شود مسئولیت‌شان سخت‌تر شود و ما هم تلاش می‌کنیم تا عملکرد این دو بازیکن بهتر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار