سمینار آموزشی «آشنایی با تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم و معافیت‌های قانونی» در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:  این سمینار یک روزه در راستای رفع موانع تولید و اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات قانون نظام مالیاتی، با حضور بیش از 100 نفر از مدیران عامل، مدیران و کارشناسان مالی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد.


عبدالقهار ناصحی مهمترین مباحث مطرح در این سمینار را شرح منابع و پایه‌های مالیاتی، معافیت‌های مالیاتی مالیات بر شرکت‌ها، تغییرات مالیات‌های تکلیفی، رسیدگی و حل اختلاف مالیاتی مؤدیان و زمان پرداخت مالیات‌های تکلیفی با توجه به قانون جدید عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد :: این شرکت با همکاری مشاوران مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین از ابتدای سال جاری تاکنون، 101 دوره و سمینار آموزشی با حضور یک هزار و 839 نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.