زنجان؛

حمایت از فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر حمایت همه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل تا کید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛خطیب جمعه زنجان در خطبه‎های نماز جمعه این هفته، به هشتم آذر ماه روز جهانی همبستگی با ملت مظلوم فلسطین اشاره کردوگفت: بیش از 65 سال است استعمارگران غده سرطانی را در قبله اول مسلمین ایجاد کردند و مردم بیگناه این سرزمین را از خانه و کاشانه خود آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در طول این 65 سال انسانهای بی گناه زیادی به دست این رژیم غاصب به شهادت رسیدندافزود:امریکا همواره از اعمال وحشیانه ی این رژیم حمایت کرده و آنرا دفاع از خود عنوان می کند.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: وظیفه اسلامی همه مسلمانان جهان است که فلسطینان را در برابر این رژیم جنایتکارو قاتل انسانهای بی گناه حمایت کنند.

وی به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت :دلاور مردان نیروی دریایی از مرزهای دریایی کشورمان با تمام قوا حراست واز منافع کشور در آبهای بین المللی حمایت و دفاع می کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به 10 آذرروز شهادت آیت‎الله سید حسن مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است گفت: قوه مقننه یکی از قوای صلی کشور ما محسوب می شود و باید اشخاصی همچون مجاهد بزرگ ایت الله مدرس وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، 11 آذر ماه روز اربعین حسینی را یادآور شد و گفت: همچنین این روز سالروز عالم مجاهد میرزا کوچک جنگلی است که تفنگ به دست گرفته و با اشغالگران مبارزه کرد.

حجت الاسلام خاتمی به 12 آذر روز تصویب قانون اساسی اشاره کردو افزود : ریشه قوانین ما برگرفته از قران کریم است.

وی با بیان اینکه هر کس دل در گرو اسلام و استقلال ملی دارد باید تابع قانون اساسی کشور باشد. ادامه داد:ریشه علاج خیلی از مشکلات جامعه عمل کردن به قانون است.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.