رئيس پليس راهور استان از توقيف 303 دستگاه موتورسيکلت در اجراي طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سرهنگ "مصطفي عباسي" گفت: در ادامه طرح هاي ترافيکي و عملياتي پليس راهور استان، ماموران در آبان ماه امسال اقدام به اجراي طرح تشديد برخورد با موتورسواران متخلف كردند.

وي اظهار كرد: در اين طرح تعداد  303 دستگاه موتورسيکلت به علت تخلف از قوانين راهنمايي و رانندگي توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

رئيس پليس راهور استان فارس اضافه كرد: در طرح تشديد برخورد با موتورسواران متخلف، دو هزار و 531 نفر راکب موتورسيکلت به علت تخلفات از مقررات راهنمايي و رانندگي اعمال قانون شدند.

سرهنگ "عباسي" از استمرار اين طرح خبر داد و گفت: طرح تشديد برخورد با موتورسواران متخلف به صورت روزانه با شدت بيشتر در دستور کار پليس راهور فارس قرار دارد و با تخلفات از جمله، عدم استفاده از کلاه ايمني، ظرفيت بيش از حد مجاز، حرکات نمايشي، ايجاد مزاحمت، نداشتن پروانه رانندگي و پلاک غيرمجاز برخورد مي شود.

وي خاطر نشان كرد: موتورسيکلت هاي راکبين متخلف،‌ ضمن اعمال قانون، برابر قانون رسيدگي به جرائم و تخلفات رانندگي توقيف و به پارکينگ منتقل مي شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.