فرمانده انتظامي استان گفت: طي 24 ساعت گذشته ماموران پليس فارس در 6 عمليات جداگانه 253 كيلو و 630 گرم ترياك كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "فراشبند" استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتي يك قاچاقچي موادمخدر را شناسايي و در بازرسي از منزل وي در يكي از روستاهاي اطراف اين شهرستان، 100 كيلوگرم ترياك كشف و فرد قاچاقچي را نيز دستگير كردند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس نيز هنگام كنترل خودرو هاي عبوري در جاده "بندر عباس" به سمت "لارستان" به يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" با 5 نفر سرنشين مظنون و آن را متوقف كردند و در بازرسي از اين خودرو كه در پوشش خانواده اقدام به حمل موادمخدر مي كردند 33 كيلوگرم ترياك، كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: اين ماموران در عمليات ديگري از حمل موادمخدر توسط يك دستگاه "تانکر ویژه نفت" مطلع و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن ۶۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه اي داخل بشكه هاي روغن جاسازي شده بود كشف كردند.

سردار "گودرزي" گفت: در شيراز نيز ماموران منزل يك قاچاقچي موادمخدر را در يكي از خيابان هاي جنوبي اين شهرستان شناسايي و در بازرسي از آن منزل ۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگير كردند.

وي اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان "داراب" نيز در ایستگاه بازرسی "قلاتوبه" به یک دستگاه کامیون کشنده "تریلر"  مظنون و در بازرسي از خودرو 38 كيلو و 880 گرم تریاک که به طرز ماهرانه در "تریلر" جاسازی شده بود کشف كردند.

فرمانده انتظامي فارس گفت: اين ماموران در عمليات ديگري يك قاچاقچي موادمخدر را شناسايي و در بازرسي از منزل وي در آن شهرستان، مقدار 5 كيلو و 450 گرم ترياك كشف كردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، کیلوگرم ، تریاک ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.