همایش شکوه ایستادگی بسیجیان شهر قزوین با حضور ز پنج هزار نفر از بسیجیان در غالب 32 گردان در مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در این مراسم حجت الاسلام عابدینی از بسیج به عنوان گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها یاد کرد و گفت: ترویج اندیشه بسیجی در جامعه می تواند ما را از بسیاری مشکلات نجات دهد و در مسیر درست همه مردم را هدایت کند.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی برپایی عدالت در جامعه و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) و منتظر بودن برای تحقق حکومت اسلامی که زمینه آن با عدل و انصاف فراهم می شود در این اندیشه جاری است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ائمه معصومین(ع) و پیامبران ما هم به نوعی بسیجی واقعی بودند و درس زیر بار ذلت نرفتن و برای حق قیام کردن را به ما آموختند و بسیجیان باید در این مسیر حرکت کنند.

حجت الاسلام عابدینی گفت : در عصر ما نیز امام راحل بزرگترین بسیجی بود که با اندیشه های بلند خود با تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی و با دوراندیشی نیرویی را شکل دادند تا امروز بتواند کشور را در فرازو نشیب ها به سلامت به سرمنزل مقصود برساند.

وی گفت : درخت بالنده بسیج هر روز شکوفاتر از دیروز به راه پر افتخار خود ادامه می دهد و هر روز با شاخ و برگ بیشتری شکوفا شده تا در مسیر صیانت از نظام اسلامی مستحکم حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: امروز حضور گروههای مختلف مردم در کسوت بسیجی نوید آن را می دهد که بتوانیم از توطئه ها و نفوذ دشمن به خوبی عبور کرده و انقلاب را به اهداف بلندش برسانیم و الگویی برای دیگر ملل آزاده جهان باشیم.

در این مراسم پس از ادای احترام به شهدای بسیجی شعارهایی در تبیعت از ولایت و حمایت از ملل مظلوم جهان سرداده شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.