حجازیان:

تشکیل احتمالی دوباره کمیته فنی پینگ پنگ

در حالی که انتظار می‌رفت از تصمیمات عجیب در پینگ‌پنگ کاسته شود همچنان شاهد اتفاقات کاملا عجیب در این رشته هستیم.

تشکیل احتمالی دوباره کمیته فنی پینگ پنگ
حجازیان مسئول برگزاری مسابقات تنیس‌روی‌میز در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی ایجاد شده پس از تصمیم کمیته فنی مبنی بر برگزاری مسابقه میان نفرات چهارم و پنجم و نوشاد عالمیان برای حضور در تیم ملی اظهار کرد: ما براساس آیین‌نامه مسابقات، 3 بازیکن را برای حضور در تیم ملی براساس برگزاری مسابقات انتخاب می‌کنیم و علاوه بر این 3 بازیکن یک نفر هم از طرف سرمربی تیم ملی در آقایان به کمیته فنی معرفی می‌شود تا پس از بررسی انتخاب شوند ولی در خانم‌ها نفر چهارم مستقیما توسط سرمربی انتخاب می‌شود.

حجازیان در ادامه افزود: از جایی که نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی حضور نداشتند اعضای کمیته حتی تصمیم گرفتند که برای مشخص شدن نفر چهارم در تیم ملی میان نفرات چهارم،پنجم و نوشاد عالمیان مسابقه‌ای در دو دور برگزار شود.

وی در ادامه در خصوص این مسئله که چرا این تصمیم قبل از شروع دور دوم انتخابی تیم ملی گرفته نشد تا بسیاری از بازیکنان که در انتهای جدول حضور داشتند بی‌انگیزه نشوند گفت: اصولا جلسات کمیته فنی بعد از مسابقات برگزاری می‌شود تا در آن عملکرد بازیکنان و سایر مسائل بررسی شود، به طور کلی اگر هم قرار باشد مسابقه دیگری برگزار شود از نفرات هفتم و هشتم برای آن دعوت نمی‌شود و تنها میان همین نفرات چهارم و پنجم است که برگزار می‌گردد.

مسئول مسابقات تنیس‌روی‌میز در ادامه افزود: قرار بود جلسه کمیته فنی بعد از مسابقات برگزار شود ولی از جایی که سفر به مشهد در پیش بود تصمیم گرفته شد تا در همان انتهای مسابقات که 9 نفر از اعضا هم حضور داشتند، برگزار شود.

وی در انتها در پاسخ  به این سوال که شنیده می‌شود نوشاد عالمیان و محمدرضا اخلاق‌پسند گفته‌‌اند در مسابقات حاضر نمی‌شود،تکلیف چیست؟ عنوان کرد: احتمالا باید دوباره جلسه‌ای توسط کمیته فنی برگزار شود تا مشخص شود آیا نظر همین است یا تصمیم دیگری می‌گیرند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار