فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه مبارزه با مواد مخدر بايد به سمت اجتماعی شدن برود گفت: در8 ماهه سال جاری بيش از يك تن انواع مواد مخدردر سطح استان زنجان كشف شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي ، اظهار کرد: ميزان کشفيات در 8 ماهه سال جاري بيش از يك تن ماده پيش ساز شيشه و 909 كيلو گرم انواع مواد مخدر بوده است.

وي با اعلام اينكه ميزان کشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزايش داشته گفت:در اين مدت تعداد دستگيرشدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد كاهش داشته است .

اين مقام انتظامي با بيان اينكه 22 باند هم متلاشي شده و هزارو 935 نفر هم در اين رابطه دستگير شده اند افزود : در راستاي مبارزه با قاچاقچيان 316 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

سردار صالحي با بيان اينکه در هشت ماهه سال جاري 70 مرحله طرح مبارزه و مقابله با مواد مخدر انجام شده است، گفت: تعداد اجراي اين طرح‌ها در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد دارد.

وي با بيان اينکه طرح جمع‌آوري معتادين ولگرد در استان اجراي مي شود ، يادآور شد: در هشت مرحله بيش از 320 معتاد پرخطر جمع آوري و به مراکز درماني معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح کرد: در هشت ماهه سال‌جاري يك تن و 329 كيلو گرم پيش‌ساز شيشه، بيش از 909 کيلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچيان کشف شده که عمده کشفيات هم در شهرستان زنجان بوده است.

سردار صالحي، تاکيد کرد: با سخت‌گيري که دستگاه قضا با قاچاقچيان مواد مخدر صنعتي داشته و مقابله‌هاي صورت گرفته، ورود شيشه رو به کاهش است.

وي با اشاره به اينکه مبارزه با مواد مخدر بايد به سمت اجتماعي شدن برود، افزود: مقابله تنها وظيفه نيروي انتظامي نيست و همه دستگاه‌ها و مردم بايد با پليس همکاري کنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينکه مبارزه با مواد مخدر ميدان جهادي را می طلبد، افزود: بايد به اين امر اذعان داشت که مبارزه با مواد مخدر با مشارکت مردم جواب مي‌دهد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.