زن جوان وقتی دید که شوهرش از دوستان او ایراد می گیرد، تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم از همه دوستانم ایراد می گیرد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم مرتب از همه دوستانم ایراد می گیرد و با هرکس ارتباطم صمیمی می شود سعی می کند با ایرادگیری ارتباط من با او را قطع کند.

وی افزود:روزهای اول ایرادهایش مرا تحت تاثیر قرار می داد و باعث می شد تا ارتباطم با دوستانم را قطع کنم. ولی کم کم متوجه شدم که شوهرم به طور با تمام دوستانم من مشکل دارد و می خواهد هرطور شده از آنها یک ایرادی بگیرد. حتی از بعضی از آنها بی دلیل ایراد می گرفت و حرف هایی در موردشان می زد که به شدت تعجب می کردم. برای همین دیگر به حرف های شوهرم اهمیتی ندادم و ارتباطم با دوستانم را حفظ کردم. ولی بعد از آن زندگی من به جهنم تبدیل شد.

زن جوان ادامه داد:شوهرم هر روز به خاطر صحبت و ارتباط با دوستانم دعوا به راه می اندازد و هنوز هم دست از ایرادگیری برنداشته است. او زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است و فقط به دنبال این است که کوچکترین ایرادی از دوستان من ببیند. من هم دیگر طاقت اینطور زندگی را ندارم و می خواهم برای همیشه به این جنگ پایان دهم.

پس از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، قاضی ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار