مصرف نفتگاز در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از یك كاهش 7.5 درصدی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی استان زنجان گفت:با توجه به طرح پیمایش و تخصیص سوخت بر اساس عملکرد مصرف نفتگاز در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک کاهش 7.5 درصدی برخوردار می باشد.

عباسی افزود : میزان مصرف نفتگاز در آبان ماه سال جاری 20 میلیون و 800 هزار لیتر بوده که درقیاس با مصرف مدت مشابه (22 میلیون و 500 هزار) حاکی از یک کاهش 7.5 درصدی می باشد که البته این کاهش در نتیجه اجرای طرح پیمایش نفتگاز صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص مصرف بنزین ابان ماه با توجه به اتمام سهمیه 700 تومانی در اول آذرماه بیان داشت مصرف آبان ماه سال جاری در بنزین 22 میلیون و 700 هزار لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل با 24 میلیون لیتر یک روند کاهشی 5 درصدی را نشان می دهد

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی استان زنجان افزود:البته این آمار حاکی از آنست که میزان موجودی بنزین 700 تومانی در کارتهای شهروندان استان قابل ملاحظه نبوده و با توجه به افزایش قیمت نسبت به سال قبل شاهد یک کاهش در مصرف می باشیم .

عباسی اضافه کرد: کلیه جایگاههای استان فعال و در حال ارائه خدمات بوده و این منطقه هیچگونه مشکلی در خصوص جایگاهها و تامین سوخت شهروندان ندارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


برچسب ها: کاهش ، نفتگاز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.