آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: در کل دنیا هر کجا مظلومی باشد و هر کسی در برابر زورگویان قرار گیرد ایران از او حمایت می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم گفتند: دنیای امروز خاضع فکر و سیاست برحق جمهوری اسلامی است و در کل دنیا هر کجا مظلومی باشد و هر کسی در برابر زورگویان قرار گیرد ایران از او حمایت می کند.

ایشان افزودند: کشور قدرتمند ما در روزهای اخیر میزبان سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز بود که ایران را به عنوان حکومت و دولت قدرتمندی در کل جهان می دانند و همه سران به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند و با کمال تواضع در مقابل فکر و سیاست ایشان قرار گرفتند.

آیت الله نوری همدانی با بیان بروز برخی اختلاف ها که از اکنون برای انتخابات امسال به چشم می خورد گفتند:از نظر اسلام،‌ قرآن و قانون اساسی با یکدیگر اشتراک داریم، باید به این نکته توجه کرد که اختلافاتی که دشمن از آن سوء استفاده کند، کار قبیح و خطرناکی است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین گفتند:
در این ایام باید برای تبلیغ احکام اسلام و انقلاب اقدام کنیم، ممکن است فردی از امکانات مالی برخوردار باشد، ولی باید در نظر داشت تبلیغ به امکانات مالی مربوط نیست، بلکه وظیفه داریم حرکت کرده اسلام و انقلاب را تبلیغ کنیم، امروز در برابر دشمنان هر کسی قدرت تبلیغ و روشنگری دارد، باید به اقداماتی بپردازد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.