سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پس از صعود به فینال جام حذفی تمرکزمان را باید روی بازی‌های لیگ بگذاریم.

پس از جام حذفی نوبت لیگ است

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار دربی اصفهان بیان کرد: هر دربی حساسیت ویژه خود را دارد و این بازی نیز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شد، هر دو تیم با ترکیبی کامل پا به این میدان گذاشتند و همه دیدند که بدون حرف و حدیثی از داوری تیمی که حقش بود به پیروزی راه یافت.

وی ادامه داد: سپاهان هم تیم آماده‌ای بود و پس از عقب افتادن دو گل توانست خیلی خوب به بازی برگردد اما بازیکنان ما هم قسم شده بودند این بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص بازی‌های لیگ برتر ابراز کرد: خوشبختانه توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم و حال باید به فکر موفقیت در لیگ برتر بود.

از ابتدای فصل و پس از دو شکست توانستیم با تمرکز روی بازی‌های لیگ موفق باشیم، تیم ما در داخل و خارج از خانه عالی بازی می‌کند و برای هر تیمی خطر ساز هستیم.

وی درباره حمایت از هواداران ذوب آهن از این بازی گفت: همانطور که همیشه در دربی‌ها سکوها را تقسیم می‌کنیم پنجاه درصد بلیط‌ها را به سپاهان اختصاص دادیم، اما همانطور که دیدید سبزپوشان استقبال خوبی از بازی کردند و بیشتر ورزشگاه را به خود اختصاص دادند.

شجاعی اضافه کرد: جذابیت بازی ذوب آهن در این استقبال بی تاثیر نیست اما هواداران تیم در همه حال به ما کمک کردند، همان طور که یک دست صدا ندارد با تلاش باشگاه ذوب آهن توانستیم این هواداران را به ورزشگاه فولادشهر بکشانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم روند خوب ذوب آهن در لیگ و آسیا نیز ادامه داشته باشد و پس از جلسه‌ای که با کادر فنی تیم خواهیم داشت لیست مورد نیاز گل محمدی را برای ادامه فصل خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار