رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمه های سلامت، تامین اجتماعی، خدمات درمانی نیروهای مسلح و کمیته امداد امام(ره) در مجموع 330 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی ایلام بدهی دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ دکتر علی دل پیشه اعلام کرد: بیمه سلامت بابت سال گذشته هشت میلیارد ریال به دانشگاه بدهی دارد که در سال 94 بدهی مربوط به فروردین ماه بصورت قطعی و بدهی مربوط به اردیبهشت ماه را بصورت علی الحساب پرداخت کرده است.

دل پیشه اضافه کرد:مانده مطالبات دانشگاه علوم پزشکی ایلام از این بیمه مبلغ 166 میلیارد ریال است.

وی افزود: بیمه تامین اجتماعی نیز در سال 93 تمام بدهی های خود را تسویه کرده و از بدهی های مربوط به سال 94، فروردین ماه را بصورت قطعی و اردیبهشت ماه را بصورت علی الحساب پرداخت نموده که مانده مطالبات دانشگاه از این بیمه نیز 140 میلیارد ریال است.

دل پیشه اظهار کرد: بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز در سال 93 همه مطالبات و در سال 94 نیز تا تیرماه مطالبات را پرداخت کرده و مابقی مطالبات از این بیمه مبلغ 17 میلیارد ریال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه بیمه کمیته امداد امام (ره) به این دانشگاه چهار میلیارد ریال بدهی دارد، گفت: این بیمه نیز بدهی های خود را تا پایان تیرماه سال جاری پرداخت کرده است.

وی میانگین پرداختی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی ایلام را بین 5 تا 6 ماه دانست و اضافه کرد: با توجه به نقش تاثیر گذار درآمدهای اختصاصی در چرخه حیات بیمارستان ها، تولید و ارائه خدمت به ذینفعان و جلب رضایت ارباب رجوع باید بدهی های بیمه ها به موقع پرداخت شود.
 
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.